Home > Stichting Svob > Opleidingen > Adviserend verkopen

Adviserend verkopen

Als vakman of -vrouw doe je je best om elke klant optimaal te helpen. Je beschikt over technische kennis, ervaring en goed equipment. Maar dat is vaak niet genoeg om van elke klant een tevreden klant te maken. Tachtig procent van de beslissingen van een klant wordt genomen op basis van gevoel. Je moet er dus voor zorgen dat klanten zich welkom voelen, dat je oprecht aandacht aan ze schenkt en dat de klanten met een goed gevoel weer naar huis gaan. Tijdens de training 'Adviserend verkopen' leer je op een praktische, laagdrempelige manier hoe je de klanttevredenheid kunt verbeteren.
 

Inhoud

  • Communicatievaardigheden
  • Gesprekstechnieken
  • Geven van voorlichting en advies
  • Klantcontact afstemmen op klantbehoeften
  • Omgaan met aandacht en contact
  • Klantwaarde
  • Klantbehoeft

Doelgroep
De training is geschikt voor iedereen in de banden- en wielenbranche die regelmatig klantcontact heeft en zich hierin wil verbeteren.

Studievoorbereiding
Niet nodig, het lesmateriaal ontvang je aan het begin van de training.

Vooropleiding
Een vooropleiding is niet nodig.

Kennistoets
Deze training wordt aan het einde van de dag afgesloten met een kennistoets. Bij een goed resultaat ontvang je een SVOB-bewijs van deelname.

Duur van de training
Eén dag.

Locatie
Diverse locaties.

Kosten
Kijk in het tarievenoverzicht

Incompany
Vanaf 6 personen kan deze training op een eigen locatie worden georganiseerd. Ook is het mogelijk een maatwerktraining te ontwikkelen voor specifieke thema's en ontwikkelingsbehoefte.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op via svob@kcleiden.nl of tel. (071) 568 69 40.